Czytający bloga Directioners. ♥

środa, 19 września 2012

Prolog.

Gdy znajdujemy nowe miejsce zamieszkania, tracimy przyjaciół , których kochamy. 
 Ale przecież znajdziemy nowych.
 Chociaż na początku nie musimy darzyć się sympatią, z czasem się to zmieni. 
 Z dnia na dzień może przeradzać się to w coraz silniejsze więzi, aż w końcu zamieni się to w miłość.
 Czy warto ryzykować przyjaźń dla miłości?
 Czy warto pokochać ? 
Czy warto zaufać na nowo?
 Odpowiedź na te pytania znajdziecie czytając opowiadanie o One Direction. 

~*~

Witajcie czytelnicy. ♥ Za pewne znacie mnie z dwóch blogów, które prowadzę. Podpisywała się będę : Malikowaa. ; 3 Tego bloga, prowadzę z moją kochaną współautorką Natalią. Najpiękniejsze imię na świecie, mam takie samo. ♥ Nie będę się tak w prologu rozpisywać. za chwilę dodam rozdział 1.
Moje gg: 44332929
Mój twitter: mrs______malik
Jednokierunkowych. ; *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz